Organik Ayva Reçeli Yapımı

Organik Doğal Ayva Reçeli

Bahçemizden gelen ayvalar yiyerek bitecek gibi değil. O yüzden ayvaların bir kısımını reçel yapmaya karar verdim.

Organik Ayva Reçeli Yapımı - Netten Yazar

Organik Ayva Reçeli Yapımı - Netten Yazar

Fotoğraftaki ayvaların hepsini yapmadım. yaklaşık 15 tane kullandım. Ayvaların tüylerini temizleyip yıkayalım.

Organik Ayva Reçeli Yapımı - Netten Yazar

Ayvalar ilaçsız olduğu için kabuklarını soymadan rendeledim. Her rendelediğimi kararmadan 2 litre suyun içine attım.

Organik Ayva Reçeli Yapımı - Netten Yazar

Ayvalar yumuşayıncaya kadar kaynattım. Daha sonra 3 su bardağı şeker ekledim. Ayırdığım çekirdekleri bir bez içine koyup ağzını bağlayıp tencerenin içine attım. Çekirdeklerin bir kısmını cilt lekelerine ayva çekirdeği jeli için ayırdım.

Organik Ayva Reçeli Yapımı - Netten YazarOrganik Ayva Reçeli Yapımı - Netten Yazar

Pişmeden önce ayvaların rengi hafif kahve gibiydi. Kaynadıkça rengi fotoğraftaki gibi açıldı.

Organik Ayva Reçeli Yapımı - Netten Yazar



İçine attığımız ayva çekirdekleri reçelin kıvamının koyulaşmasına yardımcı olacak.
Reçel kıvamına gelince yarım limon sıktım. İçindeki ayva çekirdeklerini çıkardım. Sıcakken kavanozlara doldurdum.

Organik Ayva Reçeli Yapımı - Netten Yazar

Afiyet olsun...

COMMENTS

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

Bilgisayar Oyunları,8,Bilim ve Teknoloji,20,Bitkiler Alemi,3,Biyografi,17,Bumerang,9,Can Simit,63,Coğrafya,4,Deneme Yazısı,1,Dikiş ve Nakış,10,Dil Öğrenimi,2,Edebiyat,21,ev,3,Fatih Karaali,3,Gezi & Travel,27,Hakan Sarıkaya,13,Hayvanlar Alemi,2,hobi | el işi | dekorasyon,4,Kara Kalem,16,Kitap İncelemesi,3,Magazin,2,Mehmet Çetin,35,Orçun Yiğit,8,Otomobil,23,örgü,5,pratik bilgiler,3,SAĞLIK,18,Sanat,1,Sinema,9,Şifalı Bitkiler,2,Şiir,1,Tarih,26,Tatlı Tarifleri,2,Yemek Tarıfleri,11,
ltr
item
Netten Yazar - Türkiye'nin En Hızlı Büyüyen BLOGU: Organik Ayva Reçeli Yapımı
Organik Ayva Reçeli Yapımı
Organik Doğal Ayva Reçeli
http://1.bp.blogspot.com/-WSzL2tTn_3E/VkNF7eLOR3I/AAAAAAAABHU/qiTdoPwmb3g/s320/Foto%25C4%259Fraf2385.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-WSzL2tTn_3E/VkNF7eLOR3I/AAAAAAAABHU/qiTdoPwmb3g/s72-c/Foto%25C4%259Fraf2385.jpg
Netten Yazar - Türkiye'nin En Hızlı Büyüyen BLOGU
https://nettenyazar.blogspot.com/2015/11/organik-ayva-receli-yapm.html
https://nettenyazar.blogspot.com/
https://nettenyazar.blogspot.com/
https://nettenyazar.blogspot.com/2015/11/organik-ayva-receli-yapm.html
true
7376820228945006475
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy