Ana içeriğe atla

Hayallerin Gücü - Honda Civic

Hayallerin Gücü - Honda Civic

TASARIM

Yenilenen Civic Sedan’daki her tasarım detayı, hem harika görünmesi hem de üstün performansını sergilemesi için özel olarak düşünüldü. Xenon farlar açık ve net bir görüş sağlarken, Civic Sedan’ın yenilenen dinamik ön ızgara tasarımını da mükemmel bir şekilde tamamlıyor.

Sportif 16” alüminyum alaşımlı yeni tasarım jantlar, Civic Sedan’ın dış tasarımını tamamlayan çekici bir görünüm oluşturuyor. İç mekanı ferahlatan sunroof, dışardan görünümüyle de dikkatleri hep üzerinize çekiyor. Yenilenen Civic Sedan’ın yağmur sensörü sayesinde düşünmeniz gereken tek şey sileceklerin hızı değil, yağmurun güzelliği!

Civic Sedan’ın geniş iç hacmi hem siz hem de yolcularınız için konforlu ve ferah bir ortam sağlıyor. Çünkü kokpitin ergonomisinden, kullanılan materyallerin seçimine kadar Civic Sedan’ın iç tasarımı, hem sürücüsünün hem de yolcuların konforu için özel olarak dizayn edildi.

Sürüş deneyimini hem güvenli hem de daha keyifli hale getirmek için tasarlanan ön panel yenilendi. Tüm göstergeler yenilenen siyah renk ile iç mekanda bütünsel bir ahenk oluştururken sürücüye en yakın noktada konumlandığı için fonksiyonelliği artırıyor.
Hayallerin Gücü - Honda Civic

Yeni ön panelde hız, devir, yakıt tüketimi gibi yolculuğunuz için önemli bilgiler, sürücünün gözünü yoldan ayırmadan görebileceği açıda konumlandırıldı.

Yenilenen Civic Sedan’a Executive versiyonu eklendi! Deri koltuklar iç mekanına seçkinlik katarken, anahtarsız giriş ve çalıştırma Civic Sedan Executive versiyonuna fonksiyonellik katıyor.

Yenilenen Civic Sedan’da i-MID daha kolay kullanımızın için artık Türkçe dil seçeneğine sahip. Civic Sedan’ın iç tasarımının sizi daha çok yansıtması için geliştirilen yol bilgisayarı i-MID, kişiselleştirilmiş sürüş deneyimine yeni bir boyut katıyor. Civic Sedan’da sevdiklerinizin resimleri de, herhangi bir taşınabilir belleğe yüklediğiniz favori müzikleriniz de yol boyunca yanınızda olacak!

Ses ayarı, yakıt bilgileri, radyo, CD, saat gibi bilgileri de içeren i-MID yolculuğunuz için gerekli tüm bilgileri ve eğlenceyi barındırıyor.

Ergonomik tasarımlı direksiyondaki kumanda butonları geliştirilmiş yol bilgisayarı i-MID, ses ve müzik kontrolü, saat, Cruise Control ve 5 ileri otomatik şanzımanı kumanda ediyor.

Hayallerin Gücü - Honda Civic

Eller Serbest Telefon (HFT - Hands Free Telephone) Sistemi mobil telefonu elinize almanıza gerek kalmadan, Civic Sedan’ın müzik sistemini kullanarak gelen aramaları cevaplamanızı ve arama yapmanızı sağlar.

Yeni Civic Sedan’ın ışıklarının siz daha ekonomik sürerken sevinçten yeşile döndüğünü biliyor muydunuz? ECON butonuna bastığınızda harekete geçen sürüş sistemi, ışıklandırma sistemiyle size yol gösterir. Yakıt tüketimi arttığında maviye dönen ambiyans aydınlatmaları, siz ekonomik kullandığınızda yeşil olur.

ECON butonuna basıldığında aktive olan systemin gösterge panelinde yanan küçük yeşil çiçek sembolü size ekonomik sürüş modunda kullanıdığınızı bildirir.

Yenilenen Civic Sedan’ın Executive versiyonunda bulunan anahtarsız giriş ve çalıştırma fonksiyonu otomobilinizin yanına geldiğinizde kapıyı açar, uzaklaştığınızda ise kilitler. Start/stop düğmesi ile de Civic Sedan anahtar kullanmadan tek bir düğme ile çalışır.

PERFORMANS

Honda mühendisliğinin kalbinde performansı, yakıt ekonomisini ve çevreciliği sürekli iyileştirme çabası yatıyor. Bu nedenle Civic Sedan elektronik olarak kontrol edilen akıllı valf zamanlaması sayesinde hıza bağlı olarak yakıtın yanmasını kontrollü bir seviyede tutup emisyon değerini düşüren 125 PS 1.6 lt. i-VTEC motora sahip.

Hayallerin Gücü - Honda Civic

Yolun eğimine göre aracın uygun viteste ilerlemesini sağlayan Akıllı Eğim Sistemi (Grade Logic System) sürücüsüne her koşulda konfor sunarken, istenildiğinde düz vites keyfini yaşamanıza olanak sağlıyor.

ECO

Honda tarafından özel olarak geliştirilen Civic Eco ilklerden biri. Honda Türkiye fabrikasında otogaz (LPG) dönüşümüne uygun olarak tasarlanan ve
üretilen Civic Eco, performans kaybı yaşamadan hem benzini hem de LPG’yi aynı motorda kullanabilmenizi sağlıyor.
Yenilikçi tasarım özelliklerine ve yüksek montaj kalitesine sahip Civic Eco, düşük yakıt tüketimi ve çevreciliği farklı bir anlayışla birleştiriyor.
Otogaz (LPG) ile çalışan Civic Eco, benzinli motorların performansını ve konforunu korurken LPG’nin ekonomikliğini sunuyor.
Honda tarafından geliştirilen yenilikçi teknolojiler ile Civic Eco güvenlikten ödün vermiyor. Civic Eco için özel olarak geliştirilmiş manifold ile
otomobilin orijinalliği bozulmadan tam uyumlu LPG kiti montajı Honda Yetkili Satıcıları tarafından yapılabiliyor. Civic Eco isteğe bağlı olarak 6
yıl/150.000 km Honda Garantisi kapsamına alınabiliyor.
Civic Eco için BRC firması tarafından özel olarak geliştirilen ve üretilen LPG sisteminin dönüşümünü Honda Yetkili Bayileri’nde güvenle yaptırabilir,
tek bir dokunuşla, hiçbir gecikme yaşanmadan aynı sürüş konforunu her 2 yakıt türü içinde yaşayabilirsiniz.
Civic Eco, LPG’nin motora en iyi noktadan verilebilmesini sağlayabilmek için geliştirilmiş emme manifolduna ve bağlantı portlarına sahiptir.
Orijinalliği bozulmadan Honda Yetkili Satıcıları tarafından yapılan LPG kiti montajı ile sürüş performansı ve güvenlik en üst düzeye taşınmıştır.


Civic Eco, özel olarak LPG için geliştirilmiş malzeme teknolojisine ve silindir kapak tasarımına sahiptir. Bu sayede benzinli bir motorun sağlayacağı uzun ömürlü ve sorunsuz kullanım özellikleri, her 2 yakıt türü içinde sağlanabilmiştir.

Civic Eco’nun yüksek güvenliğe sahip, fonksiyonel yakıt dolum noktası ve bağlantıları aracınızla bütünlük içindedir. Yenilikçi teknolojik tasarım özellikleri sayesinde yakıt dolumu diğer benzinli otomobiller gibi depo kapağından özel tasarlanmış dolum aparatı ile kolayca yapılabilir.

Civic Eco’nun bagaj zeminine sabitlenmiş LPG tankı, maksimum güvenlik özelliklerinin yanı sıra emniyet özellikleri ile de donatılmıştır. Stepne bağlantı noktası ve bağlantı elemanlarının yerleşimi sayesinde maksimum bagaj hacmi ve kullanışlılık korunmuştur.

GÜVENLİK

Lastik Basınç İkaz Sinyali (TPMS), lastik basınç kaybettiğinde hem sesli hem de görüntülü olarak sürücüyü uyarır. Virajlı yollarda, dönüşlerde,
hızlanmalarda ve ani manevralarda sürücünün aracı daha iyi kontrol etmesini sağlayan VSA (Araç Denge Konrol Sistemi), özellikle dönüşlerde, frenleme esnasında ve kaygan yol koşullarında dengesizlikleri tespit ederek, sürücünün direksiyonu doğru yöne çevirmesi için uyarıda bulunan ve ilk direksiyon hareketini otomatik olarak başlatan, sınıfında ilk Harekete Duyarlı Direksiyon Sistemi (Motion Adaptive EPS) her zaman yanınızda.

Farklı boyutlardaki araçların çarpışması durumunda bile maksimum koruma sağlayan ACE (Gelişmiş Uyumluluk Teknolojisi) gövde yapısı, 8 hava yastığı,ABS ve EBD (Elektronik Fren Gücü Dağıtım Sistemi) ile güvenli sürüş yol boyunca yanınızda.


ÖZELLİKLER

(1.6 Executive Eco Smart Otomatik Modeli Baz Alınmıştır)
Motor Su soğutmalı, 4 zamanlı, SOHC i-VTEC, 16 supaplı, Enine yerleştirilmiş, 4 silindir 
Hacim (cc) 1598 
Yakıt türü Benzin / LPG 
Maksimum güç (92kw) 125 PS / 6500 rpm 
Maksimum tork 152 Nm / 4300 rpm 
Şanzıman 5 ileri, 1 geri, akıllı eğim sistemi (Grade Logic System), direksiyondan kumanda butonları 
Süspansiyon (Ön) Toe kontrol bağlantılı McPherson kol, helezon yay, gazlı amortisör, viraj denge çubuğu 
Süspansiyon (Arka) Reaktif bağlantılı çift salıncak, helezon yay, gazlı amortisör, viraj denge çubuğu 
Uzunluk (mm) 4545 
Genişlik (mm) 1755 
Yükseklik (mm) 1425 
Aks mesafesi (mm) 2675 
Ön tekerlek izi (mm) 1505 
Arka tekerlek izi (mm) 1530 
Ağırlık, sürücü hariç (kg) 1237 
Lastikler 205/55 R16 
Yakıt deposu (lt) 50 
Bagaj hacmi (lt) 440 
Maksimum sürat (km/s) 200 
Hızlanma 0-100 (km/s) 9.9/12.2


Yorumlar

  1. Herşey iyi hoş ta aracın arkası olmamış gibi. Bir önceki kasa daha güzeldi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum yaparak bize yardımcı olursanız çok memnun oluruz. Şimdiden teşekkürler

Popüler Yayınlar

A, B, C, D, E... Otomobil Segmentleri...

Otomobil Segmenti Nedir Bu yazımızıda sizlere aşağıdaki otomobil segmentleri hakkında özet bilgi vereceğiz. Keyifli okulamalar. A Segment - Basic – Mini Sınıf – Minicar – Şehir Arabası – Economy Car – City Car B Segment - Small – Küçük Sınıf Otomobiller – Küçük Aile Arabası C Segment - Lower Medium – Alt Orta Sınıf Otomobiller D Segment - Upper Medium – Üst Orta Sınıf  Otomobiller E Segment – Executive – Üst Sınıf  Otomobiller F Segment - Luxury – Lüks Sınıf  Otomobiller S Segment - Sports – Spor Otomobiller M Segment - Multi Ourpose Otomobiller J Segment - Sport Utility Otomobiller Otomobiller birbirleri ile kolay kıyaslanması amacıyla farklı sınıflara ayrılmaktadır. ABD’nin aksine Avrupa ülkeleri düzeyinde bu konuda belirli bir kural-yönetmelik bulunmamaktadır. Otomobillerin sınıfları bilinen marka ve modellerin kıyaslanması yoluyla tanımlanmaktadır. Örneğin Volkswagen Polo, Golf ve Passat iç hacim ve ebat farklılıkları nedeniyle farklı sınıflarda yer almak

Hibiskus (Mekke gülü,Nar çiçeği) Nedir ve Faydaları Nelerdir ?

Hibiskus Nerede Yetişir Anavatanı Neresidir? Hibiskus’un latince adı Kerkedeh’dir. Kerkedeh ise Sudan çöllerinde yetişen susuzluk gideren bir bitkidir. Zaten latince ismi olan Hibiskus da vücuda şifa veren, ferahlatan anlamındadır.Çay gibi demlenip içilir. Sudan’ın geleneksel bir içeceğidir. Halk dilinde yaprakları güle benzetildiği için Mekke gülü ya da Nar çiçeği olarak da bilinmektedir. “Agua de Jamaica” veya “Jamaika Gülü” adı verilen “hibiscus sabdariffa” bitkisi Jamaika, Meksika, Orta Amerika, Güney Amerika ve Karayip adalarına özgü bir bitkidir. Jamaika’da genellikle zencefil ile birlikte karıştırılıp, çay veya soğuk içecek olarak tüketilir. Hibiskus çayı “ekşi çay” olarak da bilinir. Yağları Yakıyor İçeriğinde yüksek oranda C vitamini bulunduran nar çiçeği, vücudun güçlenmesini ve yağ hücrelerinin yakılarak yok edilmesini sağlıyor. Özellikle basen, göbek, bel çevresinde birikmiş yağlar için nar çiçeği çayı faydalı etki gösteriyor. Kan Şekerini Düzenliyor. Bilimsel ar

Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım - How To Knitting Increase And Decrease 1

Örgümüzü kol altına kadar istediğimiz uzunluğa varana dek örüyoruz. Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım Sonra şişimize 5 ilmek atıyoruz. Bunun İçin baş parmak yardımıyla bir halka oluşturup şişten geçiriyoruz. ( Başka bir ilmek atma şeklini yarın sizlerle paylaşacağım inşaallah.) Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım Sonra ilmeğimizi ipi çekip sıkılıyoruz. Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım Bu 5 ilmeği attıktan sonra ilk 4 tanesini örüyoruz. 5. ilmek ile 6. ilmeği yani ( 5 ilmek atmadan önceki ilk ilmeğimizi ) beraber örüyoruz. Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım Şimdi örgümüzü çeviriyoruz. Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım Sol taraftaki ilk ilmeği örmeden sağ şişe aldık ve düz idi. Bu yüzden ipi kendimizden tarafa al

Düz Dar Etek Kalıbı Çizimi

Öncelikle lazım olacak malzemeleri ve bilgileri edinelim  Parşömen kağıdı, A4 kağıdı, cetvel , riga cetveli , kağıt makası , mezura , kalem Bel ölçüsü = 70 cm  Kalça ölçüsü = 94 cm  Kalça düşüklüğü = 20 cm Etek boyu = 55 cm Arka Kalça Hattı Uzunluğu Kural: (Kalça Ölçüsü / 4) + 1 =  24,5 cm =(94/4)+1 = 24,5 cm Ön Uzunluk Kural: (Kalça Ölçüsü / 4) - 1= 22,5 cm =(94/4)-1 = 22,5 cm Pens Hesaplaması Kural: (Kalça Ölçüsü - Bel Ölçüsü) / 2 = 12 cm   =( 94 – 70 ) / 2 = 12 cm 12 yi kural dahilinde 4 parçaya ( Ön , Ön Yan , Arka Yan , Arka   ) dağıtıyoruz. Kural 1: En az pens Önde , En fazla Yanlarda , Fazla Arkada olmalı. Kural 2: Ön Yan ve Arka Yan eşit olmalı. (Ön Yan = Arka Yan) Oranlar isteğe bağlı değişebilir, önemli olan kurallara uymasıdır. Uygulama : Anlaşılması kolay olsun diye A4 kağıdına eşel cetveli ile çizdim.Aynı şekilde parşömen kağıdına uygulayarak kalıbınızı çıkarabilirsiniz. Eşel cetveli: Dikiş malz

Boncuktan Salon Takımı Nasıl Yapılır ? Grafikli Anlatım

Gerekli malzemeler: Çizmeli Naylon ip , Pense , 1 kilo Cam kum boncuk , 1/2 kilo Cam boru boncuk , Makas , Çakmak , Boncuk iğnesi. Motifimize başlamadan önce, ipin dolaşmaması için ipi gerdirmeyi unutmayalım ! 2.85 cm ip keselim ve iki kat yapıp bağlıyalım. Sökülmemesi için ucunu çakmakla yakıyoruz.Şimdi ipliğimize 12 boncuk geçirelim. İğnemizi en baştaki boncuğun içinden geçirip halka yapalım. Sonra iğneye ( 1 boru 3 kum 1 boru ) geçirip Halkamızın ikinci boncuğundan iğnemizi geçirip çıkartalım. Geri dönüp iğnemizi son taktığımız boru boncuğun içinden geçirip borunun üstüne çıkıyoruz. 3 Kum 1 Boru takıp halkamızdaki üçüncü boncuktan geçiyoruz.Tekrar son taktığımız borunun içinden geçip tepeye çıkyoruz.12 kum boncuk bitene kadar bu işlemi tekrarlıyoruz. bitirişi yaparken İlk başladığımız yerle birleştiriyoruz.3 kum ipimizdeyken ilk başladığımız 3 lü nün birinci boncuğundan girip ikinci boncuğundan (yani orta boncuktan) çıkıyoru

İlk Defa Başlayacaklar için Uçak Yolculuğu

Merhaba, Bugün, uçak yolculuğu yapacaklar için genel bilgiler vermeye çalışacağız.  Deneyimlerimizi aktarmya çalışacağız, gene de her türlü bilgiyi ucuş yapacağınız havayolundan almanız sizin için daha yararlı olur. Yapacağınız herhangi bir yanlıştıktan ötürü de sorumluluk kabul etmiyoruz. -Uçuş süreci dört temel adımdan oluşur: 1. Havalimanına Geliş : Uçağınızın kalkış vaktinden; yurtiçi uçuşlar için en az iki saat, yurtdışı uçuşlar için en az 3-4 saat (pasaport kontrolü yüzünden) öncesinden havalimanına varmanızı tavsiye ederiz. 2. Giden Yolcu Girişi: Adı üstünde bulunduğunuz havalimanından başka yere gitmek isteyen yolcuların havalimanına girdiği yerdir. Bir çeşit x-ray cihazı ile vücut ve eşya taraması yapılır. Aramaya girmeden önce üstünüzde taşıdığınız her eşyayı, varsa, yedek bir çantaya atmanızı tavsiye ederiz. Bunun sebebi ise üst aramasında, elbise, ayakkabı ve gözlük hariç sanırım, hiçbir eşyayı üzerinizde taşımanıza izin verilmez. Yurtiçi uçuşlarda

Karekök İki'nin İrrasyonel Olduğunun İspatı

Öncelikle rasyonel ve irrasyonel sayılarının tanımını yapalım: Rasyonel sayı: Payı ve paydası tamsayı olan bir kesir olarak ifade edilebilen, bir diğer değişle virgülden sonraki belirlenebilen kısımdır. 1/2, 0,75, 0,50, 2 bunlara verilebilecek örneklerdir. İrrasyonel sayı: Payı ve paydası tamsayı olan bir kesir olarak yazılamayan sayılardır. Virgülden sonraki kısmı belirlenemez. Pi sayısı ve e sabiti, bunların en meşhur örneklerinden biridir. Şimdi karekök iki'nin irrasyonel olduğunun ispatına geçelim. Bunu yaparken karekök ikinin neden rasyonel olamayacağını ispatlayacağız: Kök ikinin , a ve b tam sayı olacak şekilde, a/b şeklinde ifade edilebildiğini düşünelim. Ayrıca, a ve b'nin aralarında 1'den başka ortak böleni olmadığını varsayalım (bu varsayımımız doğrudur, çünkü aralarında ortak böleni olsa bile a veya/ve b sadeleştirilip aralarında asal yapılabilir). Kök iki = a/b (1) Denklem (1) de eşitliğin her iki tarafının karesini alırsak ve

Akü Takviyesi

Bir sabah uyandınız. Aracınıza gittiniz. İşe geç kalmış olabilir, çocuğunuzu okula bırakmak zorunda kalabilir ya da herhangi bir sebebiniz olabilir. Koltuğa oturdunuz. Anahtarı kontağa taktınız. O da ne! Göstergeler açılmadı. Açılsa bile pır pır edip duruyor. Ayrıca marş basmıyor ve farlar sönükleşiyor . Başınızı direksiyona boşuna vurmayın, % 99 akünüz bitmiştir. Böyle zor bir durumla hepimiz karşılaşabiliriz. Bu yazımda akünün bitme sebepleri ve yapılacak işlemlerden bahsetmek istiyorum. Akü: Akü kelimesi Akümülatör'ün kısaltmasıdır. Elektrik enerjisini kimyasal enerji olarak depolayan ve gerektiğinde bunu yine elektrik enerjisine dönüştüren enerji kaynağıdır. Otomobillerde marş sistemini, ateşleme sistemini, ışıkları ve diğer doğru akım devrelerini çalıştırır. Akülerde standart olarak kurşundioksit içeren pozitif plakalar, saf kurşun içeren negatif plakalar, sülfirik asit (%39) ve saf su karışımı (%61) elektrolit bulunur. Akü Neden Biter? Akünün boşalma sebepl

Çekirgeler Hakkında Önemli Bilgiler

Yaşadığı yerler: Sıcak bölgelerde . Tarla, çayır ve su kenarlarında rastlanır. Özellikleri: Arka bacakları uzun ve sıçrayıcı özelliktedir. Ekinler için zararlıdırlar. Göçmen olanları, 5-6 cm veya daha uzunları vardır. Ömrü: Dört ay kadardır. Çeşitleri: Tarla, yeşil, değnek, İtalyan, Mısır, Afrika göçmen çekirgesi en meşhurlarıdır. Düzkanatlılar (Orthoptera) takımına bağlı böcekler. Ağız parçaları kesici ve çiğneyici olup, çoğunlukla nebâtî, bâzan da hayvânî maddelerle beslenirler. Uzun yapılı başlarının yanlarında bir çift iri petek göz ve alınlarında üç adet basit (osel) göz vardır. Bir çift olan antenleri, bâzılarında kısa, bâzılarında uzun olup, dokunma ve kokuya duyarlı kıllarla bezenmiştir. Çok uzak mesâfelerden rüzgârın getirdiği nebâtî besinlerin kokularını alırlar.  Üç parçalı göğüs kısımlarının her bölümünden bir çift bacak çıkar. Kanatlar da göğsün son iki halkasında yer alır. Üç çift bacağın ilk iki çifti yürümede, iri ve daha güçlü olan son çifti sıçramada kullanıl

ABS, ESP, VSA... Nedir bunlar?

Günümüzde otomobillerin sahip oldukları teknik özellikleri simgeleyen terimlerden bahsetmek istiyorum. Otomobillerin donanımlarını ve teknolojik özelliklerini anlatan ifadeler, yabancı dillerdeki kullanımlarına göre kısaltıldığı için anlaşılması güçleşiyor. Üstelik, aynı teknik özellikler, üreticiler tarafından farklı isimlerle de anılabiliyor. Aynı özellik, bir otomobil markasında farklı, diğer markada farklı isimlendirilebiliyor. Genelde sürüş güvenliğiyle ilgili bu terimlere kısaca değinelim; ABS (Antiblock Brake System) ABS , sürücülere, tekerlekler kilitlenmeden fren yapma olanağı sağlayan, bu sayede aracın manevra ve kontrol yeteneğini artırarak sürücüye yardımcı olan sistemi ifade ediyor. ASR (Acceleration Slip Regulation) Kısaca antipatinaj sistemi olarak de çevrilebilen ASR , araçta patinaja geçildiğinde çekiş olan tekerleklere giden gücü kontrol ederek tutunmayı sağlıyor. Bu sistem, bazı markalarda '' EDL -Elektronik Diferansiyel Kilidi'' olar