14 Ağustos 2015 Cuma


Örgümüzü kol altına kadar istediğimiz uzunluğa varana dek örüyoruz.


Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Sonra şişimize 5 ilmek atıyoruz. Bunun İçin baş parmak yardımıyla bir halka oluşturup şişten geçiriyoruz. ( Başka bir ilmek atma şeklini yarın sizlerle paylaşacağım inşaallah.)


Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Sonra ilmeğimizi ipi çekip sıkılıyoruz.


Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Bu 5 ilmeği attıktan sonra ilk 4 tanesini örüyoruz. 5. ilmek ile 6. ilmeği yani ( 5 ilmek atmadan önceki ilk ilmeğimizi ) beraber örüyoruz.
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Şimdi örgümüzü çeviriyoruz.


Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım




Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Sol taraftaki ilk ilmeği örmeden sağ şişe aldık ve düz idi. Bu yüzden ipi kendimizden tarafa alıyoruz ve ikinci ilmeği ters örüyoruz.

Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
İkinci ilmeği ördükten sonra ipi tekrar arkaya atıyoruz.
Şişi 3. ilmeğe gördüğümüz taraftan geçirip düz örüyoruz.

Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
4. ilmeği ters örüyoruz ve son ilmeği düz örüp dönüyoruz.

Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Döndükten sonra birinci ilmeği örmeden alıyoruz.5. ve 6.yı beraber örüyoruz.


Bu beraber örme işlemini 5 kere yapıyoruz ki ;
başta 5 arttırdık 5 kere de eksiltmiş olalım.5 ten az veya çok eksiltirsek örgümüzün toplam ilmek sayısı değişir ve örgümüzün şekli bozulur.

Örgüm 90 ilmekti.
5 artırınca 95 oldu.
5 kere de keselim ki 90 ilmeğe tekrar dönelim.


Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Ve işte Kesme işlemi bitti geri dönmeden örgüye devam edip diğer ucuna geliyoruz.
Netten Yazar - Yelek Kol Kesimi Resimli Anlatım
Devamı için tıklayın .




LÜTFEN BU YAZIYI SOSYAL MEDYADA PAYLAŞINIZ

Tepkiler:

2 yorum:

  1. Kardesim Allah razi olsun. Verdigin bilgi cok isime yaradi. Hakkini helal et.(Burcu M.)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

GÖRÜNTÜLENME

E-MAIL ABONELİK

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe

ÖZEL GÜNLERİNİZİ SÜSLEYİN... ZEDONNA.COM

ÖZEL GÜNLERİNİZİ SÜSLEYİN... ZEDONNA.COM
Çiçekli Taçlar, Nikah Şekeri, Kokulu Taş, Cam Şişe, Lohusa Ürünleri, Kaneviçe, Doğum Günü, Sünnet, Mevlüt, Kına, Düğün

EN ÇOK OKUNANLAR.........(Son 7 günde)

Tüm Zamanların Rekoru