2 Kasım 2014 Pazar


Doğruluyorum


Omuzumda yüktü kara kirli ökçesi
Beynimde kelepçe tunçtan kirli pençesi
Ne dil kaldı ne töre bozuldu Türk lehçesi
Bileklerim kan zincir koptu doğruluyorum


Şimdi şafak söküyor tüm benliğim şahlandı 
Küfrün bozdu havası gökyüzü bulutlandı 
Dilekçeler yazıldı zarflarımız pullandı
Prangaları bile yordum doğruluyorum 


Bir sabah ezanı verildi müjde bize 
İman seli yürüdü hainler gelin dize
Ehli vatanda sıra hacet yok başka söze
Kalktım dizim üstüne doğruluyorum 

1992

LÜTFEN BU YAZIYI SOSYAL MEDYADA PAYLAŞINIZ

Tepkiler:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

GÖRÜNTÜLENME

E-MAIL ABONELİK

ARŞİV

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe

ÖZEL GÜNLERİNİZİ SÜSLEYİN... ZEDONNA.COM

ÖZEL GÜNLERİNİZİ SÜSLEYİN... ZEDONNA.COM
Çiçekli Taçlar, Nikah Şekeri, Kokulu Taş, Cam Şişe, Lohusa Ürünleri, Kaneviçe, Doğum Günü, Sünnet, Mevlüt, Kına, Düğün

EN ÇOK OKUNANLAR.........(Son 7 günde)

Tüm Zamanların Rekoru