16 Ekim 2014 Perşembe

Çırpınış


Mevsim kış ayağım yalın odam buz gibi
Yastık donup kalmış yorgan su gibi
Üşüyorum

Gece kara gökte bulutlar kol geziyor
Uğultular kulağımdan beynime geçiyor
Korkuyorum

Boğazımı sıkıyor bir el soğuk mu soğuk
Gözlerim faltaşı büyüklüğünde açık
Boğuluyorum

Çaresiz bedenim kuştüyü hafifliğinde
Büzülmüş oturur tiril tiril derisinde
Yalvarıyorum

Kar fırtınası savruluyor kırık penceremden
Eşyalar manasız bir şey saklıyor benden
Gidiyorum

Koptu herşey birden duygularım kör gibi
Karanlık kuyu dünya görünmüyor dibi
Ölüyorum


03.07.1982






LÜTFEN BU YAZIYI SOSYAL MEDYADA PAYLAŞINIZ

Tepkiler:

2 yorum:

  1. Çok güzel bir siir Rahmetli Necip Fazili hatirlatiyor

    YanıtlaSil
  2. İnsanı yoğun ve kasvetli duyguların kucağına atan bir şiir..
    Yağan kar, düşen yağmur damlası, dökülen yaprak hepsi bir...
    Duygu yüklü şiiriniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

GÖRÜNTÜLENME

E-MAIL ABONELİK

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe

ÖZEL GÜNLERİNİZİ SÜSLEYİN... ZEDONNA.COM

ÖZEL GÜNLERİNİZİ SÜSLEYİN... ZEDONNA.COM
Çiçekli Taçlar, Nikah Şekeri, Kokulu Taş, Cam Şişe, Lohusa Ürünleri, Kaneviçe, Doğum Günü, Sünnet, Mevlüt, Kına, Düğün

EN ÇOK OKUNANLAR.........(Son 7 günde)

Tüm Zamanların Rekoru